انجام مقاله ISI و ISC به صورت حرفه ای

یکی از تخصصی ترین فیلد های فعال در موسسه علمی پژوهشی ایران تز، انجام مقاله ISI ، انجام مقاله ISC و انجام مقاله کنفرانسی است که توسط پژوهشگران برتر و مورد تایید موسسه انجام می شود که هریک از این پژوهشگران فارغ التحصیل مقطع دکتری یا اساتید دانشگاه های ایران و خارج از کشور هستند.

مقاله ها انواع مختلفی دارند که نوشتن انها گاهاً بسیار سخت هستند و هر شخص و یا موسسه ای از پس انجام آنها بر نمی آید.

جهت سفارشی سازی انجام مقاله ISI و یا ISC خود می توانید از طریق فرم انتهای صفحه اقدام نمایید

خدمات چاپ و انجام مقاله

خدمات چاپ و انجام مقاله توسط موسسه ایران تز به ساده ترین صورت ممکن انجام میشوند. تدوین مقاله در سطح Q1 و Q2 را می توان از تخصصی ترین خدمات موسسه ایران تز به حساب اورد. البته این مورد را نیز باید در نظر داشت که نوشتن مقاله Q1، برای مثال، با مبالغی همچون یک الی دو میلیون قابل انجام نیستند. زیرا نوشتن، ثبت و چاپ مقاله در ژورنال، هم امتیازی برای فرد نویسنده، هم دانشگاه و هم باعث بالا رفتن رتبه جهانی ایران در زمینه تحصیلی خواهد شد.

به همین منظور موسسه ایران تز انجام مقاله Q1 و Q2 را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی انجام میدهد. انجام دادن چنین پروژه ای، نیاز به یک گروه تحقیقاتی حرفه ای دارد که در مدت زمان طولانی بر روی یکسری مسائل در موضوعی خاص تحقیق کنند. گرفتار حقه موسسات کلاه بردار که قول انجام اینگونه مقالات را در چنین سطحی را به شما در عرض دو الی سه ماه و یا با قیمت پایین میدهند، به هیچ عنوان نشوید.

خدمات انجام مقاله ISI و ISC به دو زبان فارسی و انگلیسی انجام میشوند. برخی از خدماتی که در زمینه انجام مقاله و توسط موسسه ایران تز به دانشجویان در زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود عبارتند از:
استخراج مقاله از رساله و یا تز دکتری و یا انواع دیگر متون پژوهشی
بازنویسی و تصحیح مقالات از زبان فارسی به یک مقاله استاندارد زبان انگلیسی و بلعکس توسط متخصصین زبان انگلیسی در تمامی رشته ها
ویرایش و اعمال اصلاحات از نظر دستور زبان در مقالات به زبان فارسی و یا انگلیسی
انطباق و ایجاد ساختار استاندارد مقالات به منظور ارائه به ژورنال های معتبر
نگارش مقالات سطح بالا (Q1,Q2) با توجه به نیاز، موضوع و سطح دانشجو و پروژه
مشاوره انجام مقاله مانند : مقالات مروری ، مقالات علمی پژوهشی مقالات کنفرانسـی، نگارش مقالات Survey، انجام مقاله Letter، انواع مقالات Communication ، فصول کتاب و … .

انجام مقاله ای اس ای (ISI) به مقالاتی گفته می شود که دارای اعتبار علمی هستند. خود ISI معیاری است برای سنجش اعتبار علمی هر مقاله علمی و پژوهشی؛ انجام مقاله ISI برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی که قصد ادامه تحصیل دارند امری ضروری است. از آنجایی که جستجوی مجله و نگارش مقاله ISI به طوریکه دارای اعتبار علمی کافی و مورد تایید باشد فرآیندی زمانبر است، موسسه ایران تز دانشجویان را در این زمینه یاری می کند.

عنوان ISC نظام رتبه بندی مقالات داخلی است که معمولا به کمک اساتید راهنما به چاپ می رسد و مقاله در ژورنال های داخل کشور به چاپ می رسد. نشریه های مختلفی وجود دارند که می توان در آنها مقالات آی اس سی چاپ کرد و برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند می تواند مناسب باشد، اما تاثیر چندان زیادی روی رزومه تحصیلی دانشجو ندارد.

مقالات کنفرانسی یا Proceeding به مقالاتی گفته می شود که در مورد یک موضوع خاصی نوشته می شود و به صورت شفاهی عرضه می شود، این دسته از مقالات که بیشتر جنبه شفاهی دارند، زیاد عمیق مورد بررسی قرار نگرفته اند، از این رو می توان گفت که فرآیند انجام آسان تری دارند که به طبع ارزش علمی آنها نیز از مقالات ژورنالی مقداری کمتر است. پروسه چاپ مقاله کنفرانسی بین 2 تا 3 ماه است.

انجام مقالات دانشجویی یا همان مقالات کلاسی که معمولا توسط اساتید برای دانشجویان assign می شود ارزش علمی ندارند و بیشتر برای اخذ نمره انجام می شوند. هدف از انجام مقاله دانشجویی آماده سازی دانشجو برای نگارش مقالات آکادمیک است.

یکی دیگر از خدمات ایران تز انجام مقالات فوری است که معمولا به صورت تیمی توسط پژوهشگران و اساتید انجام می شود، این مقالات معمولا برای دانشجویانی مناسب است که زمان بسیار اندکی دارند و برای اینکه زمان را از دست ندهند، می بایست زودتر مقاله خود را به نگارش در بیاورند و در یک ژورنال مناسب سابمیت نمایند.

دریافت اکسپت مقاله نیازمند آن است که فرد سابمیت کننده اطلاعات کافی از ژورنال های علمی داشته باشد و با خواندن مقاله بتواند تشخیص دهد که مقاله در چه سطحی است و در چه نوع ژورنال هایی قابل اکسپت است. امکان اکسپت مقاله با فرمت بندی و انجام مناسب مراحل سابمیت مقاله قابل انجام است. موسسه ایران تز مفتخر است که با دارا بودن یک تیم پژوهشی متخصص در زمینه چاپ و اکسپت مقاله می تواند دانشجویان عزیز را یاری نماید.

چاپ مقاله پس از اخد اکسپت مقاله است. گاهی دانشجویان از پایان نامه خود مقالاتی را استخراج می کنند و یا خود در راستای نوشتن مقاله اقدام می کنند اما ایده ای ندارند که چگونه و در کدام مجله بهتر است آن را به چاپ برسانند. موسسه ایران تز به دانشجویان در این زمینه کمک می کند و چاپ مقاله را برای ایشان انجام می دهد. لازم به ذکر است که چاپ هزینه در برخی از ژورنال ها مشمول هزینه است که توسط خدمات ارزی ایران تز قابل پرداخت خواهد بود.

سایتیشن به تعداد دفعاتی که به مقاله شما توسط سایر نویسنده ها cite داده می شود گفته می شود (به عبارت ساده تر، به تعداد دفعاتی که مقالات دیگر به مقاله شما ارجاع داده باشند)؛ تعداد سایتیشن بسیار حائز اهمیت است زیرا هرچه تعداد سایت خوردن شما بالاتر برود، به همان نسبت h-index شما افزایش پیدا می کند که برابر است با افزایش رتبه علمی شما در دنیای آکادمیک؛  در صورتی که قصد دارید تعداد سایتیشن مقالات خود را افزایش دهید، می توانید با موسسه ایران تز در تماس باشید. در نظر داشته باشید که باید مقاله شما چاپ شده باشد تا بتوانید از این خدمات استفاده نمایید.

یکی از راهکارهای موسسه ایران تز برای صرفه جویی در زمان دانشجویان این است که نام دانشجویان را در مقالات آماده چاپ و از قبل نوشته شده درج نماید. این پروسه کاملا به صرفه و فوری است. تنها مشکل چنین رویکردی این است که شاید در هر زمان، مقاله آماده چاپ موجود نباشد. باری برای اطلاع از وضعیت مقالات آماده می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

گاهی شما ترجیح می دهید به دلایلی فقط و فقط اسم شما در مقاله درج شود، یا اسامی که مد نظر دارید را به سلیقه خود درج نمایید و سپس چاپ کنید. در چنین حالتی خدمات درج اسم در مقاله جوابگو نیست و می بایست یک مقاله آماده چاپ را تهیه کنید. برای اطلاع از وضعیت مقالات آماده چاپ می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

انجام مقاله علمی – پژوهشی

احتمالا با تعرفه نگارش مقاله های علمی پژوهشی اشنا هستید اما اگر به صورت کاربردی و علمی قصد نگارش یک مقاله را داشته و نیاز به راهنمایی دارید، موسسه پژوهشی ایران تز می تواند محققانی رو به شما معرفی کرده تا شما را در مسیر انجام مقاله ISI راهنمایی نماید

قیمت انجام مقاله ISI و ISC

زمان و قیمت انجام مقاله ISI علمی بسته به نوع و رتبه ژورنال متغیر است. انجام مقاله علمی پژوهشی در موسسه ایران تز قابل انجام است. لطفا درخواست خود را از طریق فرم مقابل ثبت نمایید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

پیمایش به بالا
Optimized with PageSpeed Ninja