<style>.lazy{display:none}</style>سفارش انجام پروپوزال ارشد و دکتری - ایران تز

سفارش انجام پروپوزال ارشد

حدود یک دهه است که در زمینه در زمینه انجام پروژه دانشجویی فعالیت میکنیم و انجام پروپوزال یکی دیگر از خدماتی است که به شما دانشجویان محترم ارائه میکنیم.

تا به امروز بیش از هزار پروپوزال موفق در مقطع ارشد و دکتری در اکثر رشته های فعال دانشگاه های دولتی و آزاد انجام داده ایم.

اگر شما نیز برای انجام پروپوزال ارشد و یا دکتری خود نیاز به کمک و راهنمایی دارید با ما تماس بگیرید.

شماره تلفن شما
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
  • - گزینه ای را انتخاب کنید -
  • پروژه کلاسی
  • پایان نامه / پروپوزال
  • تحلیل داده (پروژه آماری)
  • کسر خدمت
  • مقاله ISI/ISC
  • سایر خدمات
- گزینه ای را انتخاب کنید -
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
نام کامل شما
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!
رشته تحصیلی شما
زمینه لازم است!
زمینه لازم است!

پروپوزال چیست؟

اگر از دانش زبان انگلیسی خوبی برخوردار باشید می دانید که پروپوزال (Propose)، یک کلمه لاتین بوده و به معنای پیشنهاد دادن است. اما پیشنهاد دادن چه چیزی؟ ما پس از انتخاب موضوع پایان نامه، می بایست برای دانشگاه مشخص کنیم که به چه علت این موضوع انتخاب شده و قرار هست بعد از پرداختن به این موضوع، به چه نتایجی دست پیدا کنیم!

اینکه چگونه قرار است به تحقیق بپردازیم و از طریق چه راه حل هایی میخواهیم به جواب برسیم نیز باید در بطن پروپوزال توضیح دهیم. به عبارتی، پروپوزال نویسی همان نوشتن بریفینگ محتوا است و با انجام پروپوزال نقشه راهی را برای خود و دانشگاه مشخص خواهیم کرد.

اما توضیح دادن این مسائل به زبان عامی و بدون ساختار شاید چندان مناسب جامعه دانشگاهی نباشد. به همین علت، می بایست در قالب علمی و دانشگاهی نگاشته شود که در ادامه راجع به آن توضیح خواهیم داد.

مراحل انجام پروپوزال

همانطور که پیش تر گفتیم، نوشتن پروپوزال اصول و ساختاری دارد و بدون رعایت آن ساختار، مورد تایید مراجع علمی واقع نخواهد شد. البته این قالب نیز برای همه دانشگاه ها به یک صورت نیست بلکه دانشگاه به دانشگاه متفاوت است و هر دانشگاه قالب خود را برای ارائه پروپوزال معتبر می داند. به عنوان مثال اگر از فرم پروپوزال دانشگاه آزاد برای ارائه به دانشگاه تهران استفاده کنید اتفاقات جالبی رخ نخواهد داد. البته در غالب دانشگاه ها به یک صورت است و تنها چیدمان و ترتیب آنها متفاوت خواهد بود.


هر دانشگاهی فرم پروپوزال را در داخل وبسایت رسمی خود اپلود کرده اند که دسترسی راحتی برای پیدا کردن فرم مورد نظر داشته باشید. انجام پروپوزال برای بعضی از دانشگاه ها ممکن است یک صفحه باشد و برای بعضی دیگر چندین صفحه پروپوزال نویسی نیاز داشته باشد.

ساختار پروپوزال ارشد و دکتری

بطورکلی، هر پروپوزال یک ساختار مشخصی دارد که در ادامه آنرا توضیح خواهیم داد:

عنوان پروپوزال

– عنوان پروپوزال همان موضوع تحقیق شماست و جذابو دقیق نوشتن آن به شم در سایر مراحل کمک خواهد کرد.

چکیده

– بصورت کاملا خلاصه راجع به سوالات و اهداف خود، روش ها و فرضیه ها در این قسمت می توانید بنویسید. البته می توانید پروپوزال های دیگر را بررسی و از آنها الگو بگیرید.

مقدمه

– هر کار تحقیقاتی ای برای پیدا کردن یک مشکل برای یک مشکل صورت میگیرد. هدف از انجام این کار پژوهشی شما چیست؟ در این قسمت باید کاملا واضح راجع به مسائلی که قرار است آنرا حل کنید و همچنین دلیل انتخاب مشکل و همچنین پیشینه تحقیق ای نیز ارائه کنید.

اهداف پروژهش

– چرا این پروپوزال را می نویسید؟ انتظار دارید چه چیزی بدست بیاورید؟ و آن چیزی که بدست میاورید چه کمکی به دانشگاه و آینده رشته تحصیلی شما خواهد کرد؟ در این قسمت سوالاتی از این قبیل را باید توضیح دهید.

مروری بر پیشینه پژوهشی

در این قسمت که شیرین ترین قسمت انجام پروپوزال ارشد و دکتری است می بایست پیشینه ای از کار های تحقیقاتی انجام شده بر روی زمینه های مرتبط با موضوع با شما را توضیح دهید. اینکه چگونه کار های پژوهشی گذشته باعث شده است تا شما بتوانید با مطالعه آنها به تکمیل آنها بپردازید یا ایده جدیدی را مطرح کنید. مطالعه کنید و ایده های مرتبط با موضوع خود را بررسی کرده و پیشینه های کلیدی را در این قسمت ذکر کنید.

پژوهشگران موسسه ایران تز تمامی پیشینه ها را مطالعه کرده اند و می توانند به شما در پیدا کردن بهترین پیشینه های تحقیق یاری کنند. تنها کافی است که با ما تماس بگیرید تا از زمان با ارزش خود به نحوه دیگری استفاده کنید.

قیمت انجام پروپوزال

قیمت انجام پروپوزال چه در مقطع ارشد و چه در مقطع دکتری ثابت نیست و در شرایط مختلف بطور نسبی، باتوجه به اینکه در چه دانشگاه، رشته و مقطعی تحصیل میکنید می تواند تغییر کند. اما جای نگرانی نیست. هزینه انجام پروپوزال ارشد و دکتری اصلا گران نبوده و حتی نیاز به اقساط ندارد اما در صورت لزوم وخواست دانشجو، قابل انجام است.

بهترین موسسه انجام پروپوزال

اگر به دنبال بهترین موسسه انجام دهنده پروپوزال هستید به جای درستی آمده اید. اما چرا ما بهترین ایم؟

انجام پروپوزال در حقیقت یکی از مهم ترین مراحل انجام پایان نامه است و اگر دقت و یا تخصص کافی در حین نوشتن آن وجود نداشته باشد، ممکن است که در ادامه فرایند به مشکل بربخورید! ایران تز با شما صادق است و افراد متخصصی را برای ارائه خدمات به شما انتخاب میکند. تحصیلات، مسئله مهم و حیاتی ای برای دانشجویان است و موسسه ایران تز این مسئله را به خوبی درک میکند و تمام توان خود را برای انجام خدمات با کیفیت به کار میگیرد.

پیمایش به بالا
Optimized with PageSpeed Ninja